გამოყენებული ლიტერატურა


გამოყენებული ლიტერატურა (ბიბლიოგრაფიის დამოწმება)

1.                  [12]- [14] ავალიშვილი ი.   არითმეტიკის სახელმძღვანელო, ნაწილი I,  წერა-კითხვის გამავრცელებელი საზოგადოების გამოცემა, ტფილისი, სამხედრო სამინისტროს სტამბა,1900წ; http://dspace.nplg.gov.ge/bitstream/1234/35055/1/Aritmetikis_Saxelmdzgvanelo_1920.pdf; ინტერნეტში ნახვის დრო 01.12.2018 : გვ-3-6:
2.                   [38] ავტორი უცნობი,  ქართული ენა და ლიტერატურა,  II კლასი, მასწავლებლის წიგნი; ელექტრონული ფაილის სახელწოდება „566622-502614“; ინტერნეტში ნახვის და ჩამოტვირთვის დრო 5.12.2018 წ : გვ.9-10
3.                  [10]-[22] ბერიშვილი გ. კოტეტიშვილი ი.სულაკაური ბ. მათემატიკა მეორე კლასი, მასწავლებლის წიგნი, „ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა“, 2018 : 15-20
4.                   [34]  ბერიშვილი გ. კოტეტიშვილი ი.  სულაკაური ბ.,  მათემატიკა, 2 კლასი , მასწავლებლის წიგნი, „ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა“, 2018 : 31
5.                  [35] ბერიშვილი გ. კოტეტიშვილი ი.  სულაკაური ბ.,  მათემატიკა, 2 კლასი , მასწავლებლის წიგნი, „ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა“, 2018 : 21
6.                  [43] ბოჭორიშვილი მ. - „მასწავლებელი - სასწავლო რესურსისა და აქტივობის ავტორი“,  ინტერნეტში გამოქვეყნების დრო 23 აგვისტო, 213 წ. ინტერნეტში ნახვის დრო: 10.01.2019 წ.
7.                   [51] გიუნაშვილი ზ. „პოზიციური სისტემის გამოყენება რაოდენობის დადგენისას და რიცხვის ჩაწერისას“ . http://mastsavlebeli.ge/?p=3574 ინტერნეტში გამოქვეყნების დრო 15 ივნისი, 2012 წ;  ინტერნეტში ნახვის დრო 04.02.2019
8.                  [36] გოგიშვილი გ. ვეფხვაძე თ. მათემატიკა, 2 კლასი, მასწავლებლის წიგნი, გამომც „ინტელექტი“, 2018 :19
9.                  [1] ეროვნული სასწავლო გეგმა. თავი XII. მათემატიკა - ზოგადი ნაწილი და სტანდარტები. მუხლი 61. მათემატიკა - ზოგადი ნაწილი.
10.              [2],[3] ეროვნული სასწავლო გეგმა. თავი XII. მათემატიკა - ზოგადი ნაწილი და სტანდარტები. მუხლი 62. მათემატიკის სტანდარტი.
11.               [44]  ეროვნული სასწავლო გეგმა. თავი III. ძირითადი მეთოდიკური ორიენტირები;
12.              [8],[9], [32] ვახანია ზ. „რაოდენობის დათვლა სხვადასხვა სათვლელი ფუძით. ქართული ენის თავისებურება“; გაზეთი „ახალი განათლება“, #39 (713), 17-23 დეკემბერი, 2015 :  6
13.              Iliaunilibrary სოფიკო ლობჟანიძე. პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა. ინტერნეტში გამოქვეყნების დრო 14 ოქტომბერი, 2011 წ; მასალა ვებ-გვერდიდან https://www.youtube.com/watch?v=w5uXXaowT6g&index=2&list=PLFAD80AB126984C2D;   ინტერნეტში ნახვის დრო: 14.10.2018.
14.              ინასარიძე მ. ლობჟანიძე ს. რატიანი მ. სამსონია ი. მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის  გზამკვლევი, ნაწილი II;  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 2016;         http://tpdc.gov.ge/uploads/pdf_documents/gzamkvlevi%20meore%20nawili.pdf; ინტერნეტში ნახვის დრო 01.11.2018
15.              [39] კითხვისა და წერის სწავლება დაწყებით საფეხურზე, g-pried-ის სატრენინგო მასალა 2015
16.               [44] კითხვის ტესტები (სიტყვების წაკითხვა; http://kargiskola.ge/SC/eaccess1.php ; ინტერნეტში ნახვის დრო 19.12.2018;
17.              [42],[43] კორძაძე ე. მათემატიკა 2, მასწავლებლის წიგნი, დაიბეჭდა გამომცემლობა „კოლორში“, თბილისი, 2017 (სახელმძღვანელო განკუთვნილია ყრუ და სმენადაქვეითებული მოსწავლეებისა და მასწავლებელთათვის): 7
18.               [7] მათემატიკის სწავლა-სწავლების შესაძლებლობები და შედეგები; მათემატიკისა და საბუნებისმეტყველო საგნების სწავლისა და სწავლების საერთაშორისო კვლევა; TIMSS 2007-2015;   https://naec.ge/uploads/postData/KVLEVEBI/TIMSS_2007-2015.pdf; ინტერნეტში ნახვის დრო 08.11.2018  : 4-5
19.               [33] „მათემატიკის სწავლება მე-2 კლასში“. მათოდიკური სახელმძღვანელო მასწავლებელთათვის, თბილისი, 2007
20.              [45] მათემატიკის ტესტები http://kargiskola.ge/SC/tempmath.php; ინტერნეტში ნახვის დრო 05.12.2018;
21.              [55] მათემატიკის დიაგნოსტიკური ტესტები და პასუხები კომპეტენციების მიხედვით (www.kargiskola.ge - მოსწავლეთა შეფასება. შენიშვნა: წვდომისათვის საჭიროა რეგისტრაცია)
22.              მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემით  გათვალისწინებული სავალდებულო და დამატებითი საქმიანობების შეფასების სტანდარტიზებული  ინსტრუმენტები : 51.
23.               [6] მოსწავლეთა შეფასების საერთაშორისო პროგრამა PISA, საქართველოს ანგარიში, თბილისი, 2017; https://naec.ge/uploads/images/doc/SXVA/pisa_report_2009.pdf; ანგარიში ინტერნეტში ნახვის დრო:12.11.2018.   მოსწავლეთა შეფასების საერთაშორისო პროგრამა   PISA, 2015 წლის კვლევის  ეროვნული; https://naec.ge/uploads/postData/KVLEVEBI/PISA-2015-angarishi.pdf: ინტერნეტში ნახვის დრო 15.11.2018.
24.              [48] – [53] რემედეაციის პროგრამა მე-3 კლასის მათემატიკაში: ტექსტიანი ამოცანის მიმართულება.დანართი;   http://kargiskola.ge/teachers/resource_books/math/geo/DAMATEBEBI.pdf; ინტერნეტში ნახვის დრო: 2.12.2018 წ : 10-13
25.              [46] საშინაო სკოლა https://silkschool.ge/lessons#/?s=54&c=2&o=class, ინტერნეტში ნახვის დრო 10.11.218
26.               [4], [5] სახელმწიფო შეფასება, მათემატიკა, IX კლასი;  ანგარიში, შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის კვლევითი ჯგუფი, 2018;  https://naec.ge/uploads/postData/KVLEVEBI/saxelmtsifo_shefaseba-maTematika-2017.pdf  : 11-17; დოკუმენტის ნახვის დრო 10.11.2018
27.               [16] შანიძე ა. „გადაუდებელი საქმე“. მასწავლებლის თანამგზავრი. “სალიტერატურო ქართულის საჭირბოროტო საკითხები“ , გამომცემლობა „განათლება“,თბილისი,1979; ; https://allwigni.files.wordpress.com/2013/05/e18390-e183a8e18390e1839ce18398e183abe18394-e183a1e18390e1839ae18398e183a2e18394e183a0e18390e183a2e183a3e183a0e1839d-e183a5e18390.pdf, ინტერნეტში ნახვის დრო 08.01.2019 წ : 125-
28.              [17] – [19] შანიძე ა. „გადაუდებელი საქმე“. მასწავლებლის თანამგზავრი. “სალიტერატურო ქართულის საჭირბოროტო საკითხები“, გამომცემლობა „განათლება“,თბილისი,1979; https://allwigni.files.wordpress.com/2013/05/e18390-e183a8e18390e1839ce18398e183abe18394-e183a1e18390e1839ae18398e183a2e18394e183a0e18390e183a2e183a3e183a0e1839d-e183a5e18390.pdf, ინტერნეტში ნახვის დრო 08.01.2019 წ : 126 - 128
29.               [20] შანიძე ა. „გადაუდებელი საქმე“. მასწავლებლის თანამგზავრი. “სალიტერატურო ქართულის საჭირბოროტო საკითხები“ , გამომცემლობა „განათლება“,თბილისი,1979; ; https://allwigni.files.wordpress.com/2013/05/e18390-e183a8e18390e1839ce18398e183abe18394-e183a1e18390e1839ae18398e183a2e18394e183a0e18390e183a2e183a3e183a0e1839d-e183a5e18390.pdf, ინტერნეტში ნახვის დრო 08.01.2019 წ : 132
30.               [23] – [28] წერეთელი ალ „მათემატიკის დაწყებითი სწავლების მეთოდიკა“, გამომც „განათლება“, თბილისი, 1976 წ  : 202-205
31.               [29]- [ 31] წერეთელი ალ „მათემატიკის დაწყებითი სწავლების მეთოდიკა“, გამომც „განათლება“, თბილისი, 1976 წ  : 213
32.               [47] ხანის აკადემია „თანრიგები“, https://www.youtube.com/watch?v=wdFQmgfaZS8,   ინტერნეტში ნახვის დრო 01.11.2018.
33.              [37] ჯანელიძე ა. ლაბარტყავა ნ.  „სწავლის მოტივაციის ხელშეწყობა უმცროსი სასკოლო ასაკის მოსწავლეებში“; მასწავლებლის წიგნი განათლების დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლებისათვის, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი , 2014 : 91-93;

Комментариев нет:

Отправить комментарий

საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

სსიპ თელავის მუნიციპალიტეტის სოფელ ფშაველის საჯარო სკოლა მათემატიკის უფროსი მასწავლებელი - ხათუნა მარკოზაშვილი საგანი - მათემატიკა ...